Facebook Twitter Gplus RSS

Regulamin

1. Pralnia-Kielce.pl – przyjmuje dywany lub inne przedmioty tapicerowane do prania, czyszczenia, impregnacji itd. i zobowiązuje się do wykonania usług profesjonalnie z pełnym zaangażowaniem, wykorzystując w pełni zdobytą wiedzę oraz zapewniając że podejmie wszelkie możliwe kroki by skrupulatnie i jak najdokładniej wyprać powierzone dywany czy inne przedmioty.
2. Termin wykonania usługi wynosi 7 dni. Oddający dywan do pralni oświadcza że zapoznał się z cennikiem dostępnym na stronie internetowej pralnia-kielce.pl.
3. Pralnia zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wykonania usługi ale nie dłużej niż do 14 dni.
4. Pralnia ma prawo odmówić wykonania usługi, jeśli jej wykonanie może uszkodzić dywan lub jeśli uznamy, że jej wykonanie zgodnie z oczekiwaniami Klienta jest niemożliwe do osiągnięcia.
5. Pralnia nie odpowiada drobne rzeczy znalezione podczas prania w dywanie, nawet jeśli przedstawiają jakąś wartość.
6. Pralnia nie gwarantuje 100% usunięcia przykrych zapachów: (np. mocz, wymiociny).
7. Klient zobowiązany jest do poinformowania obsługi punktu o wcześniejszym czyszczeniu dywanu ręcznie oraz o ewentualnych uszkodzeniach.
8. Na dywanach i chodnikach w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać obszary o ciemniejszych odcieniach, będące wynikiem uszkodzenia runa w trakcie użytkowania, które szczególnie uwydatniają się po praniu (dotyczy to również śladów po żelazku).
9. Pod wpływem światła słonecznego, dywany blakną tracąc swój oryginalny kolor. Po dokładnym praniu różnice w kolorze ulegają uwydatnieniu.
10. Wysokość opłat za świadczone przez pralnię usługi określa cennik pralni dywanów, przy czym minimalna wartość zamówienia wynosi 60zł.
11. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
12. Pralnia uwzględnia reklamację klienta do 24 godzin od momentu odbioru dywanu.
13. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie poprawnie wypełnionego druku przyjęcia dywanu.
14. Klient w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji zostanie poinformowany o statusie reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
15. Reklamacje mogą być składane na piśmie lub na adres email: biuro@pralnia-kielce.pl
16. Zgłoszenie reklamacji nie powoduje odstąpienia obowiązku zapłaty za usługę.
17. Klient jest zobowiązany odebrać dywan najpóźniej w ciągu 7 dni od momentu upływu terminu odbioru. Po upływie tego terminu, pobierana jest od klienta opłata składowa 2zł za 1 dzień. Po upływie tego terminu wszelkie reklamację dotyczące wykonania usługi nie będą uwzględniane.
18. Dywan należy odebrać najpóźniej w terminie 360 dni od daty przyjęcia. Po tym terminie przechodzi na własność pralni.
19. Niniejszy regulamin obowiązuje zarówno w pralni jak i przy wykonywaniu usług u klienta w domu lub w firmie.
20. Promocja 12zł/m2 nie dotyczy dywanów wełnianych i długowłosych czyli shaggy.